Výjezdní vozidlo

Je nepříjemné, když se objeví nějaká závada na elektrické koloběžce, zvláště pokud se stala vaším každodenním parťákem. Nic naplat, je nutné ji nechat opravit.

Záchranná akce výjezdovým vozidlem

Závada, která se vyskytne na koloběžce v záruční době, se musí nahlásit předem u Společnosti Unicooltech, která ji rovněž uzná jako záruční opravu. Pokud se prokáže, že se jedná o lehkou nebo střední závadu v záruční době, která se dá opravit na místě, tak je možnost využít výjezdové vozidlo. Většinu reklamačních servisů provádí do vzdálenosti cca 200 km, kdy se nevyplatí využívat externí dopravce. Pokud se jedná o těžší závadu, poté musí být produkt odvezen do servisu.

Přeprava Unicooltech funguje podle jistých pravidel, které musí zákazník respektovat. Nelze očekávat, že se nahlásí porucha a ihned je výjezdové vozidlo připraveno k výjezdu.

Jak funguje svoz výjezdovým vozidlem

Zavoláte nám a oznámíte poruchu.
My ji zaevidujeme a posoudíme, o co se jedná a zdali se na to vztahují záruční podmínky.
Vyčkáme, až se nám na této trase vyskytnou další možné servisy.
Následně se ozveme majiteli koloběžky s termínem, kdy ho navštívíme.
Poté provedeme výjezd.

Čekací doba může být skutečně delší, než očekáváte, ale není problém využít možnosti, kdy si bezpečný transport objednáte prostřednictvím smluvních přepravců PPL nebo DPD do 30KG v reklamačním systému RETINO. Po uznání reklamace je přeprava k nám i od nás hrazená v plné výši. Lhůta pro reklamaci, pokud se bude jednat o záruční opravu, započne datem, kdy jsme si produkt převzali a máme fyzickou možnost závadu odstranit, nikoliv založením případu a nebo nahlášením vady.

Tato služba se nevztahuje na produkty atypických rozměrů, což jsou v tomto případu motorky.