Výjezdní vozidlo

Při lehké a nebo střední závadě, je koloběžka opravena na místě u zákazníka, u závad které vyžadují zázemí servisu, je koloběžka vyzvednuta výjezdovým vozidlem a dopravena na servis.

Z pravidla většinu servisů reklamačních provádíme výjezdovým vozidlem do vzdálenosti cca 200km, do této vzdálenosti se nevyplatí využívat externí dopravce. 

Pro vzdálenost nad 200km se individuálně domlouváme se zákazníkem na termínu servisu a snažíme se spojit více výjezdových servisu a nebo s rozvozem produktu, aby se náklady snížily, poté provedeme servis na celém území v ČR,  tento model ale může trvat delší dobu, v případě že by zákazník potřeboval nutně započít servis okamžitě, navrhneme mu externího přepravce, který produkt dopraví k nám na servis, po uznání reklamace je přeprava k nám i od nás hrazená v plné výši.