SUR RON STORM Bee 2024 Předváděcí
Sur Ron STORM Bee COC Homologovaná
Elektrický motocykl Sur Ron Storm Bee přináší celou řadu inovací, které nejen, že vaši jízdu příjemní, ale také ji vytvoří mnohem bezpečnější.
Kategorie: | Předváděcí |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 145 kg |
Předváděcí model najeto 200km
Elektrický motocykl Sur Ron Storm Bee nový model 2024 s možností přihlášení na SPZ.
Jednou z nových technologií, která se při výrobě této motorky využívá, je nejnovější a vysoce účinný systém napájení Snapdragon. Dalším prvkem je celokovový rám z vysoce odolné, a přitom lehké hliníkové slitiny, která je známá jako jeden z prvků v leteckém průmyslu.
- Přední i zadní odpružení mí zdvih tlumení 290 mm.
- Silniční verze motocyklu využívá systém ABS.
Inovace je také v oblasti napájení. Motorka je vybavena lithiovou baterií s maximální vybíjecí kapacitou 10 C.
Sur Ron Storm – elektrické enduro plné velikosti
Dlouhodobý vývoj a využívání efektivně nastavených inovací dovedlo elektrické enduro Sur Ron do závěrečné fáze vývoje. Tento stroj je vybaven nejnovějším 104 V vysoce výkonným systémem s převodovkou, zcela novým kovaným rámem z hliníkové slitiny, lithium-iontovou baterií nejvyšší úrovně vybíjení 10 C.
- Výsledkem inovací a vývoje je tedy motorka plné velikosti s masivním výkonem.
- Poměr výkonu a hmotnosti je v této třídě na špičkové úrovni.
Díky tomu, že jsme oficiální distributor a poskytujeme značkový servis Sur Ron pro Českou a Slovenskou republiku, dokážeme vám poskytnout rozšířené služby, jako je například asistence techniků při řešení závad nebo dostupnost náhradních dílů i po 10 letech od zakoupení. Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni přímo firmou Sur Ron, takže vám s dokáže profesionálně poradit s jakýmkoli problémem.
Dokonalý systém napájení a unikátní konstrukce rámu
Už na první pohled u tohoto stroje upoutá vysoce pevná rámová konstrukce a ergonomický design Storm Bee, které jsou důkazem potřebné tuhosti. O zajištění vynikající manévrovací schopnosti a také o potřebnou stabilitu se postará unikátní rozvor 1 430 mm.
- Tím pádem je zvýšen nejen komfort při jízdě, ale také celková bezpečnost jezdce.
Sur Ron Storm Bee s 150 V FOC mikrokontrolerem
Ovladač motocyklu je vyvinut společností SUR RON TECH a odpovídá úrovni ochrany IP67. V praxi to tedy znamená, že je zařízení kompletně odolné vůči vniknutí prachu. Tím pádem se zvyšuje odolnost a životnost.
- Důležitou součástí jsou také teplotní senzory v baterii, kontroleru a motoru.
- Ty mají za úkol automaticky upravovat výstupní výkon na základě teploty.
- Výsledkem je maximální možné využití výkonu stroje při zachování maximální bezpečnosti pro řidiče.
- Další funkcí teplotních senzorů je prodloužení životnosti baterie a zabránění elektromagnetickému rušení.
Lithium-iontová baterie 104 V 55 Ah
Tato baterie je výjimečná především v tom, že je vyrobena na základě systému Battery Management Systems – BMS. Jedná se o systém, který zajišťuje, aby byl každý jednotlivý článek lithiové baterie napájen zvlášť a bylo tím ohlídáno napětí.
- Napětí tedy v průběhu nabíjení nepřekročí danou hranici.
- Podobný efekt je zajištěn i pro vybíjení.
- V tomto případě napětí neklesne pod mez, při které by mohlo dojít ke zničení článku.
Doba nabíjení baterie z nuly na 100 % jsou pouhé čtyři hodiny. Hmotnost samotné baterie činí 30 kg.
Multifunkční displej SUR RON STORM Bee
Systém elektrického motocyklu může pracovat v několika různých režimech. Tyto režimy se dají nastavit na přehledném multifunkčním displeji. Zmíněné režimy mají za úkol nastavit jízdu přesně podle požadavků jezdce.
- Režim TURBO – aktivací turbo režimu dojde k plnému výkonu po dobu deseti vteřin.
- Režim couvání – tento prvek uvítáte především při manévrování ve stísněných prostorách. Usnadní také ovládání stroje v blátě a podobně náročném terénu.
- Režim SPORT – tuto funkci jistě vyzkouší každý, kdo miluje adrenalinovou jízdu. Režim sport uvolní plný potenciál STORMU.
- Režim ECO – nastavením do tohoto režimu docílíte úspory a tiché jízdy především pro dlouhé cesty. Je to také vhodný režim pro méně zkušené jezdce.
- Režim RAIN – aktivace tohoto režimu se doporučuje při jízdě na kluzké vozovce po dešti, kdy je zapotřebí zvýšená bezpečnost.
- Seřízení převodovky – snadná kalibrace převodového poměru v rozsahu 0,7 – 1,5 při výměně rozety, kola či pneumatiky.
- Indikátor READY – díky indikační kontrolce se dozvíte, že je stroj připraven k pohybu
Systém kontroly trakce
Tento systém uvítáte především v případě, že přejíždíte na jiné podmínky silničního prostředí. Nabízí možnost maximální přilnavosti a zajištění větší bezpečnosti zejména v zatáčkách. Víceúrovňový nastavitelný systém řízení trakce jízdy byl vyvinut společností SUR – RON. Výhodou je to, že se tento systém dá aktivovat přímo v průběhu jízdy.
- Anti-Slip Regulation – protiprokluzový systém ASR pomáhá řidiči eliminovat protáčení kol na místě v okamžiku, kdy je nutný rozjezd na kluzkém povrchu. Tohoto efektu je docíleno tím, že se sníží výkon motoru tak, aby se přenesl točivý moment na vozovku.
BERS – zajímavý je také rekuperační systém E-BRAKE. Tím, že je možné vrátit část energie zpět do baterie, se prodlužuje dojezd elektrické motorky. Tento systém je víceúrovňový a nastavitelný.
Geniální stupeň zpátečky
Každý, kdo někdy jezdil na klasické motorce ví, jak je těžká manipulace v případě, že potřebujeme couvnout. Proto výrobci doplnili STORM Bee funkcí zpátečky, která se dá aktivovat vždy, když vozidlo stojí. Z problémů se tedy snadno a rychle dostanete v jakýchkoliv podmínkách na vozovce.
Individuálně nastavitelný systém odpružení
Systém odpružení je založen na plně nastavitelném výkonném tlumiči, který je speciálně přizpůsoben pro Storm Bee. Průměr trubky je 47 mm s efektivním pracovním zdvihem až 290 mm. Zadní tlumič s s přepákováním disponuje zdvihem 110 mm. Rozdíl mezi tradičním horizontálním tlumičem a tlumičem Storm Bee je, že vertikální zadní tlumič Storm Bee pracuje s nově navrženým systémem přepákování pro dosažení nejlepšího tlumícího efektu při co nejmenším využití prostoru.
- Systém prošel mezinárodními profesionálními off-roadovými testy a bylo prokázáno, že dosahuje vynikajících sportovních výkonů i potřebného komfortu.
Parametr | Hodnota |
---|---|
Typ motoru | Kapalinou chlazený bezkomutátorový elektrický (BLDC) motor |
Jmenovité napětí | 104 V (DC) |
Jmenovitý výkon / špičkový výkon | 10 000 W / 22 500 W |
Typ ovladače | FOC sinusový průběh |
Špičkový točivý moment | 520 Nm (na zadním kole) |
Nejvyšší rychlost | 110 km/h (68 mph) |
Maximální dojezd | 120 km @ 50 km/h (75 mil @ 31 mph), v závislosti na terénu |
Baterie | 104 V / 55 Ah Lithium Ion |
Nabíječka | 12A |
Doba nabíjení | 4 hodiny (0–100 %) |
Hnací řetěz | 530 s O-kroužkem |
JÍZDNÍ REŽIMY A ASISTENCE | |
Jízdní režimy | Sport, Rain, Eco, Turbo |
Asistence |
ASR (Acceleration Slip Reduction, a.k.a. kontrola trakce), BERS (Brzdový systém regenerace energie) |
Zpátečka | Tlačítkem na řídítkách |
HOMOLOGACE | |
Homologace | Ano |
Řidičský průkaz | A, A1 |
ELEKTRICKÉ KOMPONENTY | |
Připojení USB | Jedna zásuvka USB-2.1A |
Přístrojový panel | LCD Digital Dash |
Světlomety | LED |
PODVOZEK | |
Rám | Hliníkový kovaný rám |
Přední odpružení | 47 mm obrácená vidlice, zdvih 290 mm, nastavitelná komprese a odskok |
Zadní odpružení | Plně nastavitelný tlumič, zdvih kola 290 mm |
Přední kolo | Ráfek s drátěnými paprsky, terénní pneumatika 80/100-21 |
Zadní kolo | 18" ráfek s drátěnými paprsky, terénní pneumatika 100/90-18 |
Pohotovostní hmotnost | 132 kg |
Maximální zatížení | 120 kg |
Rozměry vozidla | 2.080 mm x 805 mm x 1 240 mm |
Minimální světlá výška | 310 mm |
Rozvor | 1.430 mm |
Výška sedla | 975 mm |
ZÁRUKA | |
Záruka | 24 měsíců |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.