SUR RON STORM Bee 2024 Předváděcí
Související produkty
Detailní popis produktu
Předváděcí model najeto 200km
Elektrický motocykl Sur Ron Storm Bee nový model 2024 s možností přihlášení na SPZ.
Jednou z nových technologií, která se při výrobě této motorky využívá, je nejnovější a vysoce účinný systém napájení Snapdragon. Dalším prvkem je celokovový rám z vysoce odolné, a přitom lehké hliníkové slitiny, která je známá jako jeden z prvků v leteckém průmyslu.
- Přední i zadní odpružení mí zdvih tlumení 290 mm.
- Silniční verze motocyklu využívá systém ABS.
Inovace je také v oblasti napájení. Motorka je vybavena lithiovou baterií s maximální vybíjecí kapacitou 10 C.
Sur Ron Storm – elektrické enduro plné velikosti
Dlouhodobý vývoj a využívání efektivně nastavených inovací dovedlo elektrické enduro Sur Ron do závěrečné fáze vývoje. Tento stroj je vybaven nejnovějším 104 V vysoce výkonným systémem s převodovkou, zcela novým kovaným rámem z hliníkové slitiny, lithium-iontovou baterií nejvyšší úrovně vybíjení 10 C.
- Výsledkem inovací a vývoje je tedy motorka plné velikosti s masivním výkonem.
- Poměr výkonu a hmotnosti je v této třídě na špičkové úrovni.
Díky tomu, že jsme oficiální distributor a poskytujeme značkový servis Sur Ron pro Českou a Slovenskou republiku, dokážeme vám poskytnout rozšířené služby, jako je například asistence techniků při řešení závad nebo dostupnost náhradních dílů i po 10 letech od zakoupení. Naši zaměstnanci jsou pravidelně školeni přímo firmou Sur Ron, takže vám s dokáže profesionálně poradit s jakýmkoli problémem.
Dokonalý systém napájení a unikátní konstrukce rámu
Už na první pohled u tohoto stroje upoutá vysoce pevná rámová konstrukce a ergonomický design Storm Bee, které jsou důkazem potřebné tuhosti. O zajištění vynikající manévrovací schopnosti a také o potřebnou stabilitu se postará unikátní rozvor 1 430 mm.
- Tím pádem je zvýšen nejen komfort při jízdě, ale také celková bezpečnost jezdce.
Sur Ron Storm Bee s 150 V FOC mikrokontrolerem
Ovladač motocyklu je vyvinut společností SUR RON TECH a odpovídá úrovni ochrany IP67. V praxi to tedy znamená, že je zařízení kompletně odolné vůči vniknutí prachu. Tím pádem se zvyšuje odolnost a životnost.
- Důležitou součástí jsou také teplotní senzory v baterii, kontroleru a motoru.
- Ty mají za úkol automaticky upravovat výstupní výkon na základě teploty.
- Výsledkem je maximální možné využití výkonu stroje při zachování maximální bezpečnosti pro řidiče.
- Další funkcí teplotních senzorů je prodloužení životnosti baterie a zabránění elektromagnetickému rušení.
Lithium-iontová baterie 104 V 55 Ah
Tato baterie je výjimečná především v tom, že je vyrobena na základě systému Battery Management Systems – BMS. Jedná se o systém, který zajišťuje, aby byl každý jednotlivý článek lithiové baterie napájen zvlášť a bylo tím ohlídáno napětí.
- Napětí tedy v průběhu nabíjení nepřekročí danou hranici.
- Podobný efekt je zajištěn i pro vybíjení.
- V tomto případě napětí neklesne pod mez, při které by mohlo dojít ke zničení článku.
Doba nabíjení baterie z nuly na 100 % jsou pouhé čtyři hodiny. Hmotnost samotné baterie činí 30 kg.
Multifunkční displej SUR RON STORM Bee
Systém elektrického motocyklu může pracovat v několika různých režimech. Tyto režimy se dají nastavit na přehledném multifunkčním displeji. Zmíněné režimy mají za úkol nastavit jízdu přesně podle požadavků jezdce.
- Režim TURBO – aktivací turbo režimu dojde k plnému výkonu po dobu deseti vteřin.
- Režim couvání – tento prvek uvítáte především při manévrování ve stísněných prostorách. Usnadní také ovládání stroje v blátě a podobně náročném terénu.
- Režim SPORT – tuto funkci jistě vyzkouší každý, kdo miluje adrenalinovou jízdu. Režim sport uvolní plný potenciál STORMU.
- Režim ECO – nastavením do tohoto režimu docílíte úspory a tiché jízdy především pro dlouhé cesty. Je to také vhodný režim pro méně zkušené jezdce.
- Režim RAIN – aktivace tohoto režimu se doporučuje při jízdě na kluzké vozovce po dešti, kdy je zapotřebí zvýšená bezpečnost.
- Seřízení převodovky – snadná kalibrace převodového poměru v rozsahu 0,7 – 1,5 při výměně rozety, kola či pneumatiky.
- Indikátor READY – díky indikační kontrolce se dozvíte, že je stroj připraven k pohybu
Systém kontroly trakce
Tento systém uvítáte především v případě, že přejíždíte na jiné podmínky silničního prostředí. Nabízí možnost maximální přilnavosti a zajištění větší bezpečnosti zejména v zatáčkách. Víceúrovňový nastavitelný systém řízení trakce jízdy byl vyvinut společností SUR – RON. Výhodou je to, že se tento systém dá aktivovat přímo v průběhu jízdy.
- Anti-Slip Regulation – protiprokluzový systém ASR pomáhá řidiči eliminovat protáčení kol na místě v okamžiku, kdy je nutný rozjezd na kluzkém povrchu. Tohoto efektu je docíleno tím, že se sníží výkon motoru tak, aby se přenesl točivý moment na vozovku.
BERS – zajímavý je také rekuperační systém E-BRAKE. Tím, že je možné vrátit část energie zpět do baterie, se prodlužuje dojezd elektrické motorky. Tento systém je víceúrovňový a nastavitelný.
Geniální stupeň zpátečky
Každý, kdo někdy jezdil na klasické motorce ví, jak je těžká manipulace v případě, že potřebujeme couvnout. Proto výrobci doplnili STORM Bee funkcí zpátečky, která se dá aktivovat vždy, když vozidlo stojí. Z problémů se tedy snadno a rychle dostanete v jakýchkoliv podmínkách na vozovce.
Individuálně nastavitelný systém odpružení
Systém odpružení je založen na plně nastavitelném výkonném tlumiči, který je speciálně přizpůsoben pro Storm Bee. Průměr trubky je 47 mm s efektivním pracovním zdvihem až 290 mm. Zadní tlumič s s přepákováním disponuje zdvihem 110 mm. Rozdíl mezi tradičním horizontálním tlumičem a tlumičem Storm Bee je, že vertikální zadní tlumič Storm Bee pracuje s nově navrženým systémem přepákování pro dosažení nejlepšího tlumícího efektu při co nejmenším využití prostoru.
- Systém prošel mezinárodními profesionálními off-roadovými testy a bylo prokázáno, že dosahuje vynikajících sportovních výkonů i potřebného komfortu.
Parametr | Hodnota |
---|---|
Typ motoru | Kapalinou chlazený bezkomutátorový elektrický (BLDC) motor |
Jmenovité napětí | 104 V (DC) |
Jmenovitý výkon / špičkový výkon | 10 000 W / 22 500 W |
Typ ovladače | FOC sinusový průběh |
Špičkový točivý moment | 520 Nm (na zadním kole) |
Nejvyšší rychlost | 110 km/h (68 mph) |
Maximální dojezd | 120 km @ 50 km/h (75 mil @ 31 mph), v závislosti na terénu |
Baterie | 104 V / 55 Ah Lithium Ion |
Nabíječka | 12A |
Doba nabíjení | 4 hodiny (0–100 %) |
Hnací řetěz | 530 s O-kroužkem |
JÍZDNÍ REŽIMY A ASISTENCE | |
Jízdní režimy | Sport, Rain, Eco, Turbo |
Asistence |
ASR (Acceleration Slip Reduction, a.k.a. kontrola trakce), BERS (Brzdový systém regenerace energie) |
Zpátečka | Tlačítkem na řídítkách |
HOMOLOGACE | |
Homologace | Ano |
Řidičský průkaz | A, A1 |
ELEKTRICKÉ KOMPONENTY | |
Připojení USB | Jedna zásuvka USB-2.1A |
Přístrojový panel | LCD Digital Dash |
Světlomety | LED |
PODVOZEK | |
Rám | Hliníkový kovaný rám |
Přední odpružení | 47 mm obrácená vidlice, zdvih 290 mm, nastavitelná komprese a odskok |
Zadní odpružení | Plně nastavitelný tlumič, zdvih kola 290 mm |
Přední kolo | Ráfek s drátěnými paprsky, terénní pneumatika 80/100-21 |
Zadní kolo | 18" ráfek s drátěnými paprsky, terénní pneumatika 100/90-18 |
Pohotovostní hmotnost | 132 kg |
Maximální zatížení | 120 kg |
Rozměry vozidla | 2.080 mm x 805 mm x 1 240 mm |
Minimální světlá výška | 310 mm |
Rozvor | 1.430 mm |
Výška sedla | 975 mm |
ZÁRUKA | |
Záruka | 24 měsíců |
Doplňkové parametry
Kategorie: | Předváděcí |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.