Reklamace a servis

Co se vyplatí vědět o naší prémium záruce?

Co může být horší než zrada od nově zakoupeného dopravního prostředku daleko od domova? Abychom vám poskytli jistotu bezproblémové jízdy, vybíráme produkty výhradně od kvalitních značek. Naše vlastní produkty, jako jsou bezpečnostní prvky pro elektrokoloběžky, vyrábíme s heslem „kvalita nad kvantitou“. Navíc vám rádi pomůžeme nalézt řešení odpovídající vašim potřebám.

Je jasné, že kvalita není zadarmo. Bohužel na českém trhu je řada výrobců, kteří se pouze jako spolehliví tváří. U nás je samozřejmostí záruka 2 let na veškeré produkty. Jestliže by tedy náhodou došlo k problému, závadu náš odborný servis co nejrychleji odstraní, případně zboží zcela nahradí novým.

Záruka se nevztahuje pouze na závady způsobené přirozeným opotřebením či hrubým zacházením s produktem.

Ve všech ostatních případech máte nárok na opravu zboží. Často dokonce přijmeme reklamaci i po uplynutí záruční doby. Porouchala se vám při odpočinkové vyjížďce akcelerační páka? Obratem vám ji vyměníme i v případě, že z pohledu zákona již 2 měsíce nemůžete uplatňovat právo z vadného plnění.

V ceně všech našich produktů je zahrnutý záruční servis. Máte proto nárok na prvotřídní poprodejní služby. Bohužel jsme v ČR jedni z mála, kteří nabízejí zákazníkům takto prémiové služby.

Jak probíhá odstranění vady?

Mít právo na opravu závady je jedna věc. Ovšem kvalitní provedení opravy je stejně tak důležité.

Jakmile zákaznické podpoře sdělíte váš problém, přijede k vám vyškolený servisní technik speciálním výjezdovým vozidlem. Lehké závady odstraníme na počkání. V opačném případě je produkt svezen na náš servis, kde řada odborníků s prvotřídním příslušenstvím zajistí, že k vám zboží zanedlouho dorazí jako nové.

Jak uplatnit prémium záruku?

V dnešní době čas jsou peníze. Právo na reklamaci proto můžete uplatnit prostřednictvím jednoduchého formuláře. Snažíme se vám usnadnit život nejen našimi produkty, nýbrž i veškerými službami s nimi souvisejícími.

Mám nárok na opravu po vypršení záruky?

Vaše právo na reklamaci v mnoha případech dobrovolně o určitou dobu prodloužíme. Jestliže vada vznikla například až sedm let po nákupu, stále u nás můžete očekávat právo na časově neomezený pozáruční servis. Máme pro vás připraveny veškeré náhradní díly, které získáte levněji než nový zákazník. Navíc jako dárek za nákup našich produktů obdržíte také slevu na práci servisního technika.

Máme radost, že využíváte našich produktů a služeb. Neváháme vás proto odměnit. V současné složité situaci se chceme stát bezpečným místem, jež vnese alespoň kapku štěstí do vašeho života, který se s vámi pravděpodobně nepáře.

Reklamace

Pokud řešíte problém v rámci reklamace, prosím postupujte dle instrukcí v našem nástroji pro vyřízení reklamací níže.